duminică, 26 martie 2017

Litere de 2,3 cm din polymer clay

  Cu puţin timp înainte am cumpărat acest set de decupatoare.
Mai am un set de decupatoare litere de 2,5 cm din care am tăiat nenumărate litere care le vedeti aici dar care au alte caractere şi n-au cifre şi semne de puntuaţie. De acest al doilea set sunt mult mai mulţumită de forma literelor. Am aşezat lânga el foiţe de argint, cupru, slahmetal şi aur, de asemenea pulberi efect metalic şi cameleon care le pot aplica pe lutul polymeric, creînd efecte deosebite.
  Am cumpărat si blocurile de lut Cernit care erau la ofertă, să vad ce proprietăţi au comparativ cu lutul fimo care îl folosesc de mulţi ani. Am ales culori cu efect glitter, metalic, fluorescent. Doar roşul şi portocaliul n-au efect.
  Pentru început am aplicat foiţa de argint pe lutul albastru şi taiat litere care pot compune nume de băieţi. Mi-a ramas din lut cât o boabă de mazăre.


Am fotografiat la lumina zilei, dar în umbra, la lumina becului şi cu blitz. Fondul era alb, deci imaginati-vă că literele sunt mult mai frumoase decat se vad aici. O să le repozez.
Literele sunt disponibile, dar le dau numai dacă compun un nume de băiat, din care vedeţi, sau poate altele.
Pe comandă pot să lucrez şi în alte culori şi cu alte foiţe, sau pulberi.

        Pentru fetiţe lucrez acum la alte litere. Am combinat tot roşul cu aproape tot sidefiul, a rezultat un roz, din care tai un anumit nr. de prenume feminine. Pe fiecare literă aplic 2 frunze care au nervuri fluorescente cu modelul care îl vedeti pe frunza mare şi cate o floricică de asemenea fluorescentă. Florile le compun din câte 5 discuri mititele. Acum niciuna nu este terminată.

Voi forma litere până când consum tot materialul.
Up. Acestea sunt toate. Le-am copt şi curăţat de şpan pe toate marginile.
Deşi florile crude sunt albe, după coacere au devenit translucide..asta e...altă dată nu mai cumpăr din gama cernit. Bine că şi-a păstrat proprietatea de fluorescenţă.



Le puteţi cumpăra de aici
Din verdele rămas, roşu, auriu şi cupru am lucrat şi aceste litere care se asortează cu cele roz.
 Doar MARIA dau ca atare. Restul vocalelor îl păstrez pt. combinarea cu literele roz, sau aurii, sau cupru.
 Exemplu de combinare.
Le puteţi cumpăra de aici doar dacă aţi cumpărat şi din cele roz.

Am mai tăiat câteva litere din cernitul argintiu (3), auriu (4), cupru (1), bronz (5) şi violet purpură (2), de probă să văd cât de puternice sunt efectele metalice.
Aştept comenzi de alte nume, sau alfabetul complet, sau cifre. Aceste prenume le puteţi cumpăra de aici sau puteţi să comandaţi altele. Am trecut stoc de 100 bucăţi. Au cel mai mic preţ pentru că nu au vreun model şi culorile nu sunt combinate. Astfel de litere pot lucra din oricare altă culoare, nu numai din acestea cernit. Am multe blocuri de FIMO în toate culorile.

Am mai combinat cernit auriu, cupru, fluorescent şi lucrat acestea, din care am compus numele meu + TOAMNA care le păstrez. Mai am material din care pot forma ceva asemănător. Inima e o broşă rămasă neterminată.

Deocamdată atât. Mai am cernit în efectele metalice, purpuriul, portocaliul, negrul. Cred că din toate voi lucra alte litere, sau alte piese simple decupate, precum inima din broşa (cameea era coaptă mai demult) pentru că cernit-ul are punctul de coacere la 130 grade, dar FIMO la 110 grade, deci nu se pot combina. Dacă aş lăsa temeratura la 110 grade nu s-ar coace cernitul, iar dacă ridic la 130 se poate arde părţile din FIMO. Eu am adăugat la cele cu flori verdele şi centrul florii, dar am riscat. În plus cernitul are consistenţă mai moale, e mai cleios/lipicios şi e mai dificil de modelat forme complexe, cum ar fi florile cu petale degradeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu