vineri, 10 februarie 2017

Mărţişoare brodate - seria 2017

  Iarna aceasta am cusut şi încă cos pe etamină felicitări şi mărţişoare pentru a avea ce expune la expoziţia de la Galeria de Artă a Centrului Judeţean de Cultură şi Artă Buzău.
Am cutii pline cu mărţişoare modelate, dar mi-am zis să lucrez şi ceva tradiţional românesc, doar din aţă şi pânză, ceva migălos, dar care ocupă puţin spaţiu.

Am cusut o serie de floricele multicolore care se asortează cu felicitările cu flori. Florile sunt în 17 nuanţe. Mărţişorul are diametrul de 5 cm.



Am repetat modelul fetiţă lucrat anul trecut, dar de data asta am lăsat 7 cruciuliţe necusute.


Acum refac modele cu motive tradiţionale cusute anii trecuţi, dar finisate altfel. Revin cu imagini.
......................................
Oferta de mărţişoare cu motive tradiţionale pt. anul 2017 :





...............................................................................
up...Trebuie să refac şi acestea încadrate în ramă rotundă, că le-am vândut pe toate. Mi-am cumpărat inele din plastic, sfoară, aţe, pânză, întăritură, şnururi, ambalaje, carton, adeziv, bolduri, deci am toate materialele necesare. Mai trebuie să găsesc timp de lucrat. Răbdare am destulă :)
Dacă doriţi mai multe asfel de mărţişoare le puteţi comanda de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu