joi, 2 iunie 2016

DECOUPAGE - Cilindri din carton reciclat, seria 2

Continuare a acestei postări

Am lucrat câţiva cu temă copilărească -
cilindri 21 şi 22


cilindri 23 şi 24


UP...Nr. 24 l-am personalizat la comanda unei cliente. Am aplicat pe litere foiţă de aur şi conturat cu acrilic alb.

......................................................................................
Am mai lucrat 3 cu temă culinară - la aceştia peste pânza de tifon am lipit pânză de sac - cilindri 26 şi 28

cilindru 26



 cilindru 27

                                        



cilindru 28 - nu mai este disponibil




Am mai lucrat o serie la care am lăsat să se vadă tifonul, fără să-l acopăr cu strat gros de chit şi/sau pânză de sac.

cilindru nr. 30 - cu veveriţe

                                           
  la spate am lipit elemente decupate din alt şerveţel şi pictat fondul în nuanţă asemănătoare cu şerveţelul

UP............La cererea unei cliente l-am personalizat şi aplicat pe litere foiţă de cupru, conturând literele cu acrilic bej
...................................................................
cilindru nr. 31 - cu ranunculus


cilindru nr. 32 - cu violete - cum spatiul dintre 2 bucheţele era mai mare, am scris acest text


cilindru nr. 33 - cu maci

Şerveţelul fiind de 25 cm nu a acoperit toată suprafaţa. A trebuit să pictez, macii, fondul verde pe suprafaţă mai mare, chiar şi boboci.
                                       


Cilindri nr. 34 şi 35 cu zâne campanule



cam atât deocamdată :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu