duminică, 8 mai 2016

Semne de carte brodate 2

Continuare a acestei postări

Am mai cusut un semn cu motiv tradiţional românesc. E al 17-lea

L-am căptuşit cu fetru precum precedentele.

semn brod trad 18 căptuşit cu fetru negru
up...vândut

 semn brod trad 19 căptuşit cu fetru albastru - l-am vândut

semn brod trad 20 căptuşit cu fetru roşu
up...vândut

semn brod trad 21 căptuşit cu fetru negru

semn brod trad 22 căptuşit cu fetru negru

semn brod trad 23 căptuşit cu fetru alb

semn brod trad 24 căptuşit cu fetru alb
up...vândut

semn brod trad 25 căptuşit cu fetru alb, lucrat pe comandă deci nu mai este disponibil, dar îl pot reface identic.

semn brod trad 26 căptuşit cu fetru alb
.................................................
semn brod trad 27 cu model trimis de clientă. M-a întrebat dacă pot coase acest model , care avea şi lănţişor. Pe schemă erau nişte linii şi am bănuit că aşa e notat punctul lănţişor. E prima dată când cos acest punct. Se deosebeşte de model (specific zonei Vrancea) prin faptul că la al doilea şi al patrulea pătrat am inversat culorile, roşu în loc de verde. Broderia are dimensiuni de 4 x 22 cm. E de asemenea primul semn care îl accesorizez cu un ciucure şi nu un motiv cusut.

Clienta a fost mulţumită şi a comandat încă unul . (brod trad 28) e identic ca primul, deosebindu-se doar prin căptuşeala din "atlas" roşu cusută cu aţă de mătase roşie
   

semn brod trad 29 - 3 x 16,5 cm plăcuţa brodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu