duminică, 27 septembrie 2015

DECOUPAGE - Organizatoare pentru croitorese

Recipientele acestea le-am lucrat tot din role din carton, armate cu chit şi tifon. Am lucrat şi capace folosind aceeaşi tehnică. Am lucrat şi câte-o perniţă pentru ace, din carton, buret, vată minerală, pânză, şnur de 2 mm şi un nasture metalic, care se poate prinde pe braţ ca o brăţară, având încuietoare reglabilă. Cartonul din interior împiedică acele să înţepe. De şnur se pot prinde acele de siguranţă. Perniţa poate să închidă unul din recipiente, iar capacul pe celălalt. 
Organizator pentru croitorie nr. 2 - disponibil




Organizator pentru croitorie nr. 3 - disponibil



Organizator pentru croitorie nr. 4 - vândut





Pe primul îl pot arăta doar după 12 octombrie, deoarece l-am înscris la un concurs pe forumul Tomnarella şi trebuie afişat doar acolo până după votare. Oricum n-ar fi fost disponibil deoarece l-am lucrat pentru mine :P


Up
Primul e acesta. Dacă doreşte cineva ceva asemănător, îl pot reface.



Organizator pentru croitorie nr. 5 - disponibil




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu