vineri, 1 mai 2015

Semne de carte din mărgeluţe

Aici voi posta doar semne lucrate din mărgeluţe de 2 - 3 mm.
Deocamdată am împletit un singur model pe care îl denumesc Lanţ. De capătul exterior am ataşat o figurină, sau două, împletite pe sârmă de cupru argintată.
Unele figurine sunt lucrate după scheme "de pe net", altele după propria inspiraţie.
Figurinele şi semnul au aceaşi cromatică şi greutate apropiată.



 Primele semne cu model Lanţ. Primele 3 se asortează cu fluturele, fiind primul împletit după o schemă de pe abalorios.net. Am respectat întocmai modelul, să văd cât de mare va fi fluturele, dar i-am schimbat culorile. Zâna şi brotăcelul sunt după scheme de pe acelaşi site, iar capul lui Oachi (personaj de desen animat) l-am creat eu. Le-am lucrat acum mulţi ani, cu sârmă de cupru.

Am lucrat încă un brotăcel şi semn asortat. Am lăsat şi al doilea capăt al firului şi ataşat de el o albinuţă, să aibă după ce ţopăi brotacul. L-am vândut, dar îl pot reface.


 Modelul de fluture din prima imagine este o adaptare a unei scheme de pe net.

Am redus mult nr. de rânduri şi mărgele pe rând şi creat alt model croatic pe aripi. Ar fi cam 3/4 creaţie personală :D

 Modelul acesta de fluture l-am creat eu. Mă mulţumeşte mai mult decât cele copiate, deoarece este mai micuţ şi e al meu :P. Are anvergura aripilor mari de 6 cm. Ceilalţi sunt mai mari şi din cauza greutăţii mărgelelor înşirate pe sârmă moale subţire, li se aplecau aripile. Acest model în voi lucra în nenumărate combinaţii cromatice şi pe viitor voi modifica forma aripilor şi modelul de pe ele.
 Modelul acesta albastru-violet l-am vândut, dar îl pot reface identic. Îl puteţi comanda de aici

Varianta roz o puteţi cumpăra de aici

Varianta în culori calde o puteţi comanda de aici

 Varianta verde o puteţi cumpăra de aici

Pot lucra o infinitate de variante cromatice, dar pot lucra şi în alte modele, din cele ce le găsiţi la postările cu bijuterii din mărgele împletite.
Acestor semne le-am lucrat şi seturi asortate, de şiraguri pentru ochelari şi brăţări din sârmă cu memorie. Le găsiţi tot în magazinul meu on-line de pe crafty.ro .
Sunt foarte practice şi rezistente. Figurinele decorează frumos cotorul cărţii, atrăgând atenţia către cărţile preferate din bibliotecă.
Vreau să scap în mod frumos de kg. de mărgele de nisip ce le-am strâns în ani de zile. Pe măsură ce le vând pot cumpăra mărgeluţe de calitate superioară, Delica, Gutermann, TOHO, cu care pot lucra broderii din mărgele, ţesături, sau împletituri, bijuterii ce vor avea modele perfecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu