sâmbătă, 9 mai 2015

Semne de carte - decoupage şi modelaj din FIMO - 2

Continuarea acestei postări
Aceste semne le-am compus din plăcuţe din lemn şi figurine modelate din lut polimeric FIMO. Plăcuţele le-am decorat pe ambele feţe cu bucăţi întregi de şerveţel, sau decupate.
                         faţă:
 verso

         detaliu:



Aşa scot în evidentă cărţile favorite, oricât de modeste şi vechi ar fi :) Sunt podoabe originale pentru cărţi.
.........................
Gata un prim semn cu albăstrele


L-am dăruit unei cliente. Mai am câteva albăstrele şi aş putea reface modelul.
.............................................
Al doilea semn cu albăstrele poate fi cumpărat de aici


.....................................................
încă două semne cu modele asemănătoare, dar inversate


le găsiţi aici si aici
...............................................................
 Semn Africa 1 aici

.................................................
semn cu maci nr. 6

...............................................................
semn de carte cu maci nr. 7 Macul modelat are petale într-o singură nuanţă, deci semnul e mai ieftin.


O doamnă mi-a comandat mai multe semne ca nr. 7 cu petalele într-o singură culoare, aşa că am lucrat acestea. Două dintre ele au feţe diferite că n-am mai avut modelul de şerveţel cu maci mari.



Un comentariu: