duminică, 3 mai 2015

Brăţări cu pietre semipreţioase


Deschid această postare doar pentru brăţările lucrate cu pietre semipreţioase plus accesorii şi mărgele.

Acestea sunt disponibile
Brăţară din module 1 cu turcoaze - descriere aici

Brăţară ps SM2 C 2 descriere aici

Brăţară ps SM3 B 3 - descriere aici

Brăţară B 1 cu ametiste -

Brăţară SM2 (pe sârmă cu memorie, 2 spire) B 1

Brăţară SM3 (pe sârmă cu memorie, 3 spire) B 4

Brăţară ps SM3 B 2 -

Acestea le-am vândut. Aş putea reface modelele, cu pietre alese de dv. şi termen de lucru de cel puţin 14 zile, să am timp să comand pietrele ce poate nu le am, sau pe care le doriţi. Pot lucra şi cu pietre trimise de dv şi atunci preţul va fi mai mic.

Brăţară cu 2 sârme de oţel împletite, cu turcoaze şi bani chinezeşti

Brăţară cu 2 sârme de oţel împletite, cu turcoaze, jad şi nasturi de bronz

Brăţară cu perle naturale natur şi vopsite, semipreţioase peridot şi mărgele de sticlă

Brăţara aceasta o port eu. O pot reface cu pietre alese de dv.

Brăţară lucrată special pentru Paul Surugiu (Fuego) cu onix şi accesorii metalice pe piele

Brăţară lucrată tot pentru un bărbat

Brăţară cu coral roşu şi mărgele de nisip, pe sârmă de oţel cu memorie, 2 spire.

Brăţară cu acvamarin, sodalit şi mărgele de nisip, pe sârmă de oţel cu memorie, 3 spire.

O clientă mi-a dat un colier cu diverse chips-uri pentru a-l transforma în brăţări. Am adăugat mărgeluţe şi alte chips şi i-am făcut aceste 2 brăţări.


Brăţară din chips-uri de cristal de stâncă, cuarţ alb, turcoaz şi sodalit, plus mărgele metalice

Brăţară din chips-uri de jasp leopard, coral roşu, cuarţ alb, peridot şi ochi de tigru

Brăţară din chips-uri de jasp, jasp roşu, aventurin şi ochi de tigru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu