miercuri, 24 septembrie 2014

DECOUPAGE - Ceas de perete

N-am mai decorat ceasuri. Aveam câteva cadrane din placaj, aveam şi un mecanism de ceas, dar nu eram hotărâtă ce model de şerveţel să lipesc pe cadran.
M-am hotărât după ce-am văzut un concurs handmade lansat de platforma crafty.ro, care îmi găzduieşte unul dintre magazinele on-line. Afişaseră pe post de copertă un decor cu tema Egipt, lucrat de mine, aşa că m-am înscris şi realizat acest ceas dintr-un şerveţel rupt, placaj de 4 mm, adeziv, culoare acrilică neagră, pastă de relief sclipici cupru şi lac. Dintre cele 7 lucrări concurente, ceasul acesta a obţinut cele mai multe voturi ale juriului.
Condiţia participării era să punem lucrarea la vânzare. La doar câteva zile de la afişare a şi fost cumpărat.

Cadrane din placaj cu dimensiunea de 17 x 17 cm




şi altele cu dimensiunea de 33 x 33 cm



încă unul mare, cu brioşe, pe care îl puteţi cumpăra de aici

Cum am doar 3 mecanisme de ceas, adaug la cadran numai după ce este comandat din magazin.

Dacă se vor cumpăra ceasurile, pot cumpăra şi eu alte mecanisme pentru celelalte cadrane.
Am mai lucrat două, cu pisicuţe, folosind motive rupte dintr-un singur şervetel. Vi le arăt, dar nu-s de vânzare. Pe cel rotund îl trimit prietenei care mi-a trimis şerveţelul şi un lac, după ce-i montez mecanism de ceas, singurul care-l am. La cel pătrat, de 33 x 33 cm, i-am ataşat un mecanism şi a fost cumpărat. Aş fi vrut să-l păstrez pentru atelier, dar aveam nevoie şi de bani, aşa că am cedat rugăminţii de a-l vinde.
Mai am suporturi şi şerveţele, dar nu prea mai am răbdare să lipesc atâtea hârtiuţe. Cel puţin, nu deocamdată :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu