miercuri, 28 mai 2014

DECOUPAGE - Pernite pentru ace, din carton reciclat

Fiul meu e mare consumator de scotch lat, pentru că îşi plastifiază nişte desene. Am adunat sulurile de carton şi o parte din ele le-am lipit pe plăci groase din carton pe care le-am tăiat cu ajutorul unui bisturiu. Cutiile formate le-am grunduit şi decorat cu serveţele, mare parte resturi rămase de la alte proiecte. Părţile nedecorate le-am pictat cu culori acrilice. La interiorul cutiilor am lipit câte o pastilă de magnet foarte puternic.
Am confecţionat nişte capace/perniţe pentru ace din carton, buret, vată sintetică şi ţesătură tricotată. Peste încreţitura materialului am cusut panglică şi un nasture. Capacele sunt detaşabile, iar la interior se pot păstra nasturi, ace sau ceva secret.
Am reciclat şi o cutie de la brânză topită-triunghiuri. Pe aceea am s-o decorez după ce mai reciclez câteva ce se văd în prima imagine.





 Fără perniţă au înălţimea de 4,8 cm şi diametrul de 8,3 - 8,5 cm.
Mai este disponibilă cea cu ace în interior, la care trebuie să-i fac perniţă. 

Am mai lucrat o serie, cu aceeaşi tehnică, dar la acestea le-am lipit magnetul pe dosul perniţei. Perniţele acestora le-am îmbrăcat în materiale ţesute lucioase şi nu tricotate. Le-am vândut.




Acestea de jos le-am vândut/dat bonus.










2 comentarii:

  1. Sunt atat de frumos executate si in culori atat de asortate si frumoase! Felicitari pentru asa o reciclare reusita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere Silvia. Acestea le-am lucrat de proba, dar te asigur ca se puteau lucra si mai bine :) Vor mai fi, cat de curand.

      Ștergere