miercuri, 12 iunie 2013

DECOUPAGE - Coasters din carton

Suporturile au diametrul de 9 cm. Sunt acoperite pe amândouă părţile cu strat gros de grund. Sunt decorate cu motive din acelasi servetel, pe spate sunt pictate cu acrilic maro, de asemenea fondul la ceşti şi bordură de pe faţă. Sunt acoperite cu 2 straturi de lac ecologic, rezistent la acţiunea apei.
Au suprafaţa brobonată, pentru că aşa am vrut s-o fac


 ........................................................................


 ............................................................................


..........................................
Am mai decorat un set de coaster-e preparate precum precedentele, cu cadre de bandă desenată, decupate din acelaşi şervetel şi reaşezate în altă ordine, că şi aşa, nu aveau o ordine logică. Pe acelaşi şerveţel apare omul păianjen, dar şi Odin...

Am pictat cu negru spaţiile dintre cadre, dar şi pe spate. Sunt lăcuite cu 2 straturi de lac.
...................................
Set de coaster-e cu temă de Crăciun. Pe spate le-am pictat cum vedeţi în a doua imagine. Le vând  la set de 6 bucati.


............................
Am mai decorat doua seturi asemanatoare, cu cate 4 bucati rupte dintr-un servetel. Difera doar linia rupturii. Acesta l-am pus in vanzare aici





Il puteti comanda de aici .
..........................................
Set de 6 coasters cu maci.


Încă 3 seturi pătrate cu tema cafea
set 1



set 2


set 3
Toate au spatele pictat cu acrilic maro închis şi au margini conturate cu acrilic efect cupru, ca la primul set, aşa că nu le mai arăt. Pe faţă au suprafaţa gofrată şi pe spate netedă. Cele cu inimi au şi pe spate suprafaţă gofrată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu