joi, 7 martie 2013

Mărţişoare - seria 2013

Le postez după ce-a trecut 1 martie pentru că n-am avut timp de blog. Unele le-am pus în vânzare în magazinele on-line, dar n-a fost comandat unul măcar...unele sunt la expoziţia de la Biblioteca Judeţeană din Buzău, altele urmează să le postez, dar după ce verific stocul celor nevândute.

 Inimă cu model denim
.....................................................
 Inimă dantelată, poleită cu auriu
...............................................................................................
 Inimă dantelată, poleită cu sidef
.............................................
Inimă dantelată, cu contur mărţişor
 ....................................................
 Potcoavă cu trifoi
..........................................................................................
Trifoi cu foiţă de aur 
.....................................................................................
 Floare cu frunze, pe suport rotund  comandaţi de aici
................................................................................................
Floare filigran, cu tulpină mobilă   comandaţi de aici
...............................................................



 ...................................................................................................
Disc cu floricele si contur mărţişor
...........................................................................
După cum vedeţi, anul acesta am lucrat doar mărţişoare modelate din FIMO, cu modele din ce în ce mai complicate. Pentru la anul oi lucra şi în alte tehnici. Sau poate nu mai lucrez, că am destule nevândute...vreo 3 cutii măricele...
Dacă vă opriţi la această postare doar pentru a-mi copia modelele, v-aş ruga să declaraţi sursa inspiraţiei "creaţiilor" dumneavoastră şi aş dori să văd şi eu replicile..

4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult blogul tau. De aceea m-am gandit la tine pentru Liebster blog award. Fa-mi o vizita pe blog ca sa-ti descarci cele 2 imagini cu premiul.

    Sorana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca te-ai gandit sa ma alegi printre cele 4 preferate, dintre atatea care au bloguri, esti o draguta si o frumoasa, dar te rog sa nu te superi ca-ti spun ca eu nu particip la astfel de "jocuri" si nu accept aceste premii. Te rog sa alegi pe altcineva in locul meu.
      Ti-am vizitat blogul si mi-a placut si mie creatiile tale.

      Ștergere
  2. M-am uitat cui i-a oferit Sorana premiul de blog .Te-am vazut castigand concursuri si ma interesa ce lucrezi .E ceva ce nu faci?Si lucrezi superb.Totul imi place.Am ce invata. Ma inscriu pe GFC sa pot sa-ti urmaresc postarile.Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de apreciere ! Multe mi-au pus această întrebare, dacă e ceva (tehnică) ce n-am lucrat. Să ştii că sunt destule ce nu le-am încercat : peyote, nedle tatting, soutache, tricotat, broderie, macrame (cu excepţia a 2 modele de noduri) şi mai sunt. Pe viitor le-oi încerca. E drept că ştiu şi multe tehnici şi am câştigat câteva concursuri handmade, cele recente fiind organizate de Loja pasionaţilor de mărgele, de pe facebook. Mai mult activez pe facebook decât aici. Mi-am construit acolo o pagină unde postez noutăţile, care are acelaşi nick. Pe blog poţi aştepta mult şi bine să deschid postare nouă. Aici am construit postări tematice, unde şterg ce vând, sau modific, de pildă şi încarc altceva, în aceeaşi temă, pe care am postat-o poate şi acum 2 ani. Cei care mă urmăresc nu cred că văd aceste modificări, ci doar postările noi.

      Ștergere