marți, 18 decembrie 2012

Lămâi cu sâmburi, modelate din FIMO

  O cunoştinţă m-a rugat să-i fac o insignă/broşă ca o felie de lămâie.
Am tăiat o lămâie în două şi o jumătate am aşezat-o pe masă, lăngă materiale. Privind la ea, am combinat culorile în nuanţe apropiate şi modelat, formând cane-ul obişnuit de citrice, din care am tăiat două felii mari, l-am redus iar şi tăiat 3 şi iar redus şi tăiat şi iar redus şi tăiat, până au rezultat aceste feliuţe. După ce am tăiat prima felie mi-a venit ideea de a aşeza pe felie şi câteva seminţe, aşa cum le-am văzut în lămâia naturală. De asemenea, din dorinţa ca feliile să arate cât mai natural, am desenat cu un ac un model aşa cum se vede pe felia unei citrice. Pe coajă am făcut multe găurele. Am uitat însă să mai adaug un strat de alb sub coaja şi se vede cam subţire şi "spiţele" mai groase. Ştiam cum trebuie, dar poate şi de oboseală, mi-a scăpat. Feliuţele din FIMO par aproape reale, dar au ceva deosebit : sunt fluorescente ! Tot ce este alb este combinat cu FIMO efect fluorescent, iar centrul este transparent şi pulpa translucidă. Aici sunt încă crude. Data lor de naştere, adică când am încheiat lucrul de câteva ore bune : 12.12.2012, la ora 1:45
Dimineaţa le-am copt şi aşa arătau încă calde


Pe o felie mare am lipit o bază de broşă. Pe aceasta i-o ofer celui ce mi-a cerut felia. Îi mai dau şi-un breloc pentru telefonul mobil. Conoştinţa care mi-a comandat lămâile nu m-a apelat să i le dau, aşa că încă aştept să se hotărască dacă le vrea, sau nu...gratis.
Cu încă câteva am format un set ce l-am dăruit prietenei care mi-a cumpărat multe din bijuterii. E cea mai mare purtătoare a creaţiilor mele, cu excepţia mea , că de, mi-am lucrat şi mie câteva :)

Cu alte feliuţe am format încă un set, ce l-am înscris la un concurs cu bijuterii din, sau care par nişte alimente. Sunt cele mai acre bijuterii afişate deocamdată la concurs :D
Setul acesta l-am vândut.
Cu a doua felie mare şi cele mai micuţe, o să lucrez pentru mine ceva. Merit şi eu, nu ?
Am căutat acum pe google după tag-urile "lemon polymer clay" "citrus polymer clay" "lamaie fimo" dacă mai există lămâi handmade cu seminţe şi n-am găsit decât modelul obişnuit, feliuţa ca o roată de căruţă.
Dacă nu aş fi fost întrebată într-un interviu dacă anul acesta am creat modele noi, n-aş fi căutat pe net dacă exista acest model şi aş fi postat doar acest ultim set, în postarea cu bijuterii cu fructe modelate din FIMO.
M-am gândit că totuşi e bine să dau acest anunţ, că sunt prima care a modelat din FIMO felii de lămâie cu sâmburi. După mine or mai fi copiuţe, ale celor lipsite de spirit creator, important e că sunt prima :P până la proba contrarie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu