miercuri, 26 decembrie 2012

Copăcei din pietre semipreţioase



Copăcel nr. 1 - lucrat din pietre de howlit şi turcoaz prinse cu sârme de cupru. Are înălţimea de 12 cm cu tot cu suport, el fiind înalt de 8 cm. L-am dăruit mamei mele.
...............................


Copac 2 cu pietre semipreţioase jasp mookaite - L-am dătuit unui prieten, pictor de biserici în Australia. Când îl lucram, împletind mookaitele, pietre originare din Australia, m-a sunat australianul. Următoarea zi era ziua lui onomastică, aşa că, i-l dăruiesc lui. Dacă doriţi, mai pot lucra unul asemănător, dar aşezat pe altă piatră.
.........................................................

Copac 3 - salcie pletoasă - Este cu pietre de : ametist, citrin, cuarţ, cristal de stâncă, jad, ochi de pisică şi sodalit. Acum nu mai este fixată pe acest suport.
...............................................
Copac 4 - tot o salcie pletoasă, am dăruit-o soţului meu. Este cu ametiste, cuarţ alb şi roz, cristal de stâncă, sidef alb şi vopsit vernil, ochi de pisică şi sodalit.
Suportul este un bolovan de alabastru, cules din albia unui pârâu. Se vede c-a fost măcinat de apă. Prin fisurile lui am strecurat rădăcinile. Salcia stă bine fără să fie lipită de suport.
.........................................
Va mai dura până mai lucrez aşa ceva, că am terminat toată sârma de cupru subţire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu