joi, 18 octombrie 2012

Jucării din materiale textile

Acum 22 de ani am cusut nişte iepuraşi pentru fiul meu. Tiparul îl copiasem după al unui iepure ce-l aveam din copilărie.
Acum vreo 15 ani, am modificat tiparul şi cusut peste 10 iepuraşi, de-am format un alai de nuntă. I-am dăruit pe toţi şi-am păstrat doar mirele şi mireasa, să-i arăt de model.


Săptămâna trecută am cusut o pereche de elefănţei, folosind un tipar luat tot de la o jucărie de-a mea.
I-am cusut pentru un concurs pe facebook, cu bijuterii şi jucării pentru copii. Adresa concursului o găsiţi în postarea precedentă şi mai multe imagini ale elefanţilor, pozaţi din mai multe unghiuri, găsiţi aici

În cutia în care păstrez tipare pentru jucării am regăsit mulţi iepuri şi elefanţi deja croiţi, dar din materiale fără elasticitate. O să îi cos totuşi şi îi postez tot aici.
Concepusem nişte modele şi tipare de jucării, dar şi uitasem de ele, dacă nu căutam tiparul de elefant. Hârtiile s-au îngălbenit de abia mai disting scrisul mărunt. Când oi găsi timp, o să probez acele modele, să văd ce-o iesi practic din acele desene şi notiţe. Dacă o ieşi ceva frumos, aici le voi posta.

up 2016
O doamnă a dorit să cumpere elefănţeii, dar să aibă hăinuţe fără mărgele, că doreşte să-i dea unui copil mic. Cum clientul e stăpânul, le-am lucrat alte acoperitori tot din piele.

Acum trebuie să mai cos o pereche de elefănţei c-am rămas cu hăinuţele mărgelite.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu