sâmbătă, 6 octombrie 2012

Decoupage pe materiale textile

 Am testat adezivul special pentru lipirea pe textile, decorând două sacoşe din pânză de bumbac.
Lucrările le-am făcut de probă şi nu sunt de vânzare. Am lipit pe ele bucăţi rupte din şerveţele.
Pe staminele macilor am pus pasta de relief, culoare cupru cu sclipici

Imaginea aceasta am format-o din bucăţi rupte sau decupate din 5 şerveţele
................................
Am mai cusut şi decorat şi această plasă. Face parte dintr-o serie creată special pentru un concurs , pentru care am cusut doi elefanţi şi lucrat două coliere.

Aceste lucrări au câştigat premiul publicului.
.........................................

2 comentarii:

  1. foarte foarte frumos!
    Oare ar merge tehnica asta si pe tricouri? ce se intampla la spalat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Sorana ! Am lipit cu adeziv special pentru textile. Rezista la o spalare manuala, la cel mult 40 grade, o spalare blanda as zice. Nu se decoreaza totusi suporturi care se murdaresc repede. Sacosele acestea le voi purta rar si nu zilnic la piata.
      O sa lipesc o bucatica pe o carpa si s-o spal, sa vad cum arata dupa :)

      Ștergere