duminică, 16 septembrie 2012

Pictură pe perete - Frizeria STRUMFULICI 2

Deocamdată vă arăt doar câteva detalii din lucrarea ce-o pictez acum, tot pentru frizeria Ştrumfulici, care se va muta în alt spaţiu, pe strada Cuza-Vodă nr. 49, în apropiere de complexul Bazar, din Buzău.
Patronii speră să inaugureze frizeria pe 1 octombrie. Sper şi eu şi dau zor cu pictarea.
După inaugurare voi posta aici imagini cu toată lucrarea.




sus, deasupra unor oglinzi mari, am pictat şi această compoziţie, lungă de vreo 170 cm
........................................
N-am mai pozat. Sunt aceleaşi personaje, doar ca stau pe câte un petec de iarbă presărat cu flori. Nu am mai pictat compoziţia cu satul ştrumfilor, dar am pictat în plus rândunicile, jucăriile, oglinda fluture, care nu mai sunt desene ale lui Peyo.
În 2 zile din aprilie 2014 am decorat pupitrul de la recepţie cu flori asemănătoare cu celelalte. Am folosit nuanţele ce le-am păstrat de la lucrare.
In aceşti un an şi jumătate culorile nu s-au schimbat în vreun fel şi nici nu s-au cojit. 
Am pozat la începutul zilei a doua. Fluturii sunt aplicaţi de patroană.


 Pe peretele din fundal nu este o pictura de-a mea, ci nişte autocolante.
 Am pictat cele 13 flori din partea de jos.



Urmează să le dau un strat de lac lucios, să le protejeze la zgârâiere, pentru ca acrilicul se curaţă de pe suprafata netedă de pfl melaminat. Oglinzilor ciupercă şi fluture le-am îndepărtat suprafaţa netedă prin şlefuire cu smirghel aspru, sporind aderenţa culorilor pe suport, dar la acest pupitru, pentru că pictam doar nişte flori risipite pe alb, nu puteam strica luciul.

Up 2016
Patroana m-a sunat şi mi-a spus că va muta frizeria în altă locaţie şi că doreşte să-i pictez iar ştrumfii, cu tot satul. A treia oară ? De data aceasta a trebuit s-o refuz. Dacă mi-ar fi dat placaje să le pictez acasă, poate acceptam. Pe acelea putea să le mute unde dorea. dar oricum, satul de 2,5 x 3,5 m nu l-aş fi putut repicta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu