marți, 4 septembrie 2012

Bijuterii pentru bărbaţi

Deocamdată o să postez aici brăţări, brelocuri, seturi, din diverse materiale, până oi lucra mai multe.
Prima bijuterie bărbătească a fost această brăţară, care a fost dăruită de o prietenă unui interpret de muzică uşoară.
Acesta am lucrat-o la solicitarea aceleiaşi prietene

Acest set l-am lucrat pentru a participa la un concurs pe facebook

Îl puteţi comanda de aici
.......................................................
Pentru acelasi concurs am mai lucrat unul, cu spirale orgonice şi hematite.

Pe acesta il port eu, dar dacă doriţi ceva asemănător, îl pot reface, folosind pietre semipreţioase specifice zodiei dvs. sau în altă culoare.
...................................................................
Tot pentru concurs am lucrat incă unul cu spirale orgonice, plus coral alb, turcoaze, onix (la balanţă), mărgele negre din sticlă, sârmă de cupru şi accesorii metalice cuprate.

Si aceste piese le pastrez pentru mine. Cele doua seturi le-am lucrat cu sarma luata dintr-un cablu pentru instalatia electrica si nu cu sarma tratata antioxidare. Acest cupru neprotejat isi schimba culoarea in timp, de aceea prefer sa le pastrez decat sa dezamagesc vreun client. Pentru comenzi am cumparat astfel de sarma nontarnish speciala pentru bijuterii.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu