duminică, 24 iunie 2012

Decoupage - CD-uri decorate

CD-urile şi DWD-urile cu defecte, sau noi, le-am curăţat de ţipla argintie, le-am grunduit pe o faţă cu relief şi am aplicat şerveţele. Am completat cu pictură în acrilice şi lăcuit în mai multe straturi cu lac de calitate, rezistent.
CD-urile se pot folosi ca decor pentru perete (le voi lipi pe spate carton prevăzut cu agăţătoare), ca decor mobil pt. balcon, ori pătuţul copilului ( le grunduiesc si fata a doua si o decorez tot cu servetel), sau ca magnet pentru frigider şi atunci lipesc pastilă de magnet. Deocamdată le păstrez ca atare. Clientul va decide aspectul final.
Un prim set, cu maci şi fluturaşi, l-am vândut.
.............................................................
Am decorat şi cu crocus

Este o metodă frumoasă, dar şi utilă, de a recicla nişte CD-uri.

Acesta-i micul studio foto+video
Pe masă mai e un teanc de 6 CD-uri cu Poinsettia, pe cutia gri încă un set cu ciclame, ce aşteaptă să le finisez. Revin cu imagini în detaliu.

Am format un set cu floricele.


şi cu ciclame


Am terminat şi setul cu Poinsettia


trandafiri

Am lipit pastile de magnet pe 3 discuri, cu trandafiri, ciclame şi brânduşe
Şi cu acestea am terminat teancul de CD-uri defecte. Alţii le-ar fi aruncat la gunoi, eu le-am dat această înfăţişare.
............................
Editat in ianuarie 2014
CD-urilor cu exceptia celor cu ciclame, le-am decorat si a doua fata. La cele cu ciclame nu am gasit servetel cu alt model de ciclame.
Le puteti revedea in aceasta postare impreuna cu alte CD-uri cu fete duble

2 comentarii: