luni, 11 iunie 2012

Cutii din lemn, decorate în tehnica decoupage

O primă casetă de bijuterii am creat-o special pentru concursul "Decoupage" de pe forumul CDB`S. Am denumit-o Tutankamon pentru că pe capac e lipit un şerveţel cu imaginea măştii lui Tutankamon, aceeaşi ce am folosit-o şi la colierele egiptene. E completată de alte bucăţele de şerveţel, cu motive egiptene, rămase de la lucrările precedente.
Cutia are dimensiunile de 5 x 5,5 x 9 cm si este din lemn de tei, ori balsa, nu ştiu precis, doar că este foarte uşoară. Accesoriile metalice sunt placate cu bronz aspect antic.
Aşa arăta după ce i-am îndepărtat acc. metalice, am grunduit-o, lipit bucăţile de şerveţel şi lăcuit.
După aceea am pictat-o cu acrilice, aplicat lacurile de crăpare, patina antică cupru şi iar lăcuit în mai multe straturi. La sfârşit i-am montat accesoriile metalice.



Cutia a fost cumpărată.
În urma votului publicului şi al juraţilor, cutiuţa mea a fost aleasă ca fiind cea mai reuşită lucrare

premiul fiind oferit de sponsorii concursului şi anume : Cristina fondatoarea forumului CDB`S, Tinker furnizor de materiale şi Diana colegă de forum, ce mi-a oferit şerveţelele.
...............................
Următoarele 3 cutii identice le-am decorat cu bucăţi din acelaşi şerveţel. Spaţiile libere le-am pictat cu acrilice, iar banda din interiorul capacului am lăsat-o nepictată, pentru a se vedea că materialul e lemn subţire şi nu carton, ori plastic.
Cutia ovală 1 - unicat - 4 x 6 x 7,8 cm
.............................
Cutia ovală 2 - unicat - 4 x 6 x 7,8 cm
...................................
Cutia ovală 3 - unicat - 4 x 6 x 7,8 cm
.................
Casetă de bijuterii 2, cu motive persane are aceleaşi dimensiuni precum prima. Mi-a fost cumparată.

.......................................
Caseta 3
Cutia aceasta am câştigat-o la o provocare pe un forum decoupage . Cum regula e ca cel care câştigă să lanseze o altă provocare, oferind un premiu, am lansat provocarea Toamna, care se derulează acum şi am decorat cutia în acestă temă. Am încercat pe casetă un aspect de învechire.






Am lucrat cîteva cutii pe care le găsiţi in postarea cu Decoupage pentru copii
Am mai decorat una la fel de mică (5 x 6,5 x 6,5 cm) care a fost cumpărată.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu