marți, 22 mai 2012

Tort cu fructe...din FIMO

Azi am făcut un tort...de fapt ieri, că văd c-a trecut de miezul nopţii...


Pe partea superioară am aplicat foiţă de aur şi după aceea am aranjat feliuţele de fructe, deja coapte. Am schiţat unde să feliez, am pus tortul în congelator şi abia după ce s-a întărit am feliat cu mari emoţii. Pe fiecare faţă, pe fiecare blat am făcut nenumărate găurele cu vârful unui ac, să pară că-i din pandişpan bine crescut. Pe spate am zgârâiat uşor câte-o cifră, să pot aranja feliuţele în ordine, pentru a reface tortul. Pe marginea fiecărei felii am indesat câte-o agăţătoare cu filet. De ea fixez tortiţe de cercei, sau breloc. Feliuţele le-am aşezat frumos pe geamul termorezistent şi le-am copt. Aşa arăta după.
 Am aşezat tortul pe-un platou dintr-un CD acoperit cu şerveţel
 Doar atâtic sunt feliuţele .
Am montat deocamdată o pereche de cercei şi-un breloc. Cu celelalte felii mă mai gândesc ce să fac.
Este al VII-lea tort miniatural, decorat cu astfel de feliuţe de fructe, ce le-am modelat mai demult. Celelalte le găsiţi aici

Un comentariu: