vineri, 4 mai 2012

Maci din polymer clay - tibetani

Când am modelat macii multicolori, la cei albaştri, cei din Tibet, am frământat nişte culoare pastel răzuită, cu fimo, că nu aveam suficient albastru turcoaz. Când am feliat cane-ul am observat că fărămiturile de pastel nu s-au combinat perfect şi apăreau ca nişte pete mai închise. Aşa că am păstrat acei maci pentru mine.
Acum am refăcut modelul, din fimo turcoaz şi alb glitter. Am reuşit să feliez pentru aceşti 7 maci.

Macii i-am modelat integral, de la stamine, la petale, nefolosind altceva decât maşina de întins foaia, o lamă de cutter şi o scobitoare, plus sârma de cupru. Au aspect natural şi nu-s lăcuiţi.
Florile deschise au diametre de 3 - 5 cm, petale, smamine, pistil şi frunze strălucitoare de la glitter. Macii aceştia diferă de ceilalţi prin nervurile de pe petale, ce le-am desenat cu o scobitoare. Cupele sunt prinse solid pe sârmă de cupru, groasă de 1,5 mm şi lungă de 17 - 19 cm
I-am vândut, cu excepţia florilor mai mici, de sus şi jos. Mai pot modela la comandă.

3 comentarii: