joi, 8 martie 2012

Semne de carte în tehnica decoupage

Deschid această postare doar pentru semne de carte din cartonaşe grunduite, cu o faţă acoperită cu şerveţel, decorată cu acrilic auriu şi cealaltă faţă pictată integral în acrilice. Cele două părţi ale semnului sunt unite cu panglică de organza, sau saten şi accesorii metalice argintate, sau aurite.
Semnele au forme identice, sunt lucrate în aceeaşi tehnică, au aceleaşi accesorii, dar modelul lor e diferit. Modelul spiralat l-am desenat cu mâna liberă, cu pensula şi nu prin şablon.
Aceste semne sunt o idee personală şi nu o inspiraţie după lucrările altcuiva, aşa cum sunt de fapt toate celelalte lucrări de pe acest blog (care au tag-ul artadar), cu foarte mici excepţii : câteva reproduceri de icoane şi câteva piese din mărgeluţe, după scheme afişate pe un site.
Primul semn finisat l-am dăruit mamei mele. Mai am material pentru un singur semn ce au accente pictate cu acrilic sidef .Am avut un singur şerveţel din care am lucrat modelele 1 şi 2.
.......................................

model 2 - pot fi comandate de aici
................................................

model 3 - pot fi comandate de aici
.............................................................. 

model 4 - pot fi comandate de aici
........................................................

model 5, asemănător precedentului, cu deosebirea că spatele e pictat diferit - pot fi comandate de aici
......................................

4 comentarii:

  1. Ce frumoase ti-au iesit :D
    la multi ani de 8 martie:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux ! Au iesit frumoase pe bune ! :D eu am fericita ocazie de a le admira pe viu, ca pozele nu le da adevarata infatisare. Nu le vezi jocul de lumini, nu simti suprafata denivelata, gofrata a inimilor.
      La multi ani si-o primavara minunata iti doresc si eu ! :* @->- @->- @->-
      Sa revii peste 1-2 zile, ca o sa postez si semne primavaratice, in roz.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. multumesc ! in lumea aceasta dura e nevoie si de putina inocenta, nu ? :)

      Ștergere