miercuri, 21 martie 2012

Creaţii în tehnica decoupage 5

Continui să vă arăt cele mai noi lucrări realizate în această tehnică. Deocamdată doar din şerveţele lipite, pictate, decorate cu paste de relief, etc.
Şerveţelul acesta, care se găseşte pe piaţă în sute, ori mii de exemplare,
l-am transformat în această lucrare unică.

Este de fapt a doua lucrare cu acest model. Prima, ce o vedeti aici , am lucrat-o special pentru o fetiţă dragă, ce a împlinit de curând 5 anişori. Am comandat special acest şerveţel, pentru că pe tort sunt 5 lumânări, deşi nu mi-au plăcut deloc culorile fondului şi mesei. Erau chiar prea multe culori în tot sfertul de şerveţel.
Este prima lucrare în această tehnică ce a fost cumpărată. Mulţumesc mult dragă cumpărătoare !
............................
Din şerveţelul acesta am decupat şi înlăturat fondul verde şi reaşezat pe o placă din lemn, grunduită tot în relief. Am pictat fondul în acrilice.


Are dimensiunile de 1 x 15 x 20,8 cm şi este lăcuită. Deocamdată nu am pus-o în vânzare pentru că nu i-am fixat agăţătoare.
....................................................
O lecţie de pe forum cere să lipesc şervetel pe o piatră cât mai deschisă la culoare, fără a o grundui. Când am fost la ţară, ne-am oprit la malul râului Bâsca Mică şi-am cules câteva pietre....să am de rezervă.
Pe cea mai mare şi bombată am decorat-o aşa, cu cinci bucăţi rupte dintr-un şerveţel


Are diametrul de aprox. 12 cm. Am dăruit-o.
.........................................
Din acelaşi şerveţel am decupat imaginea maştii lui Tutankamon, ce am lipit-o cu fimo lichid pe o fâşie de fimo crud. E componentă a unui colier ce participă la concurs pe CDBS .

....................................
Tot cu şerveţele am lucrat şi acestea, în aceeaşi tehnică

şi încă un colier cu pandantiv Tutankamon, de data asta lipit cu adeziv pe o bază coaptă şi şlefuită
mai multe detalii la postarea "bijuterii polimer în stil egiptean"
........................................
Am decorat o farfurie din sticlă, tot cu motive egiptene



La decorare am folosit şerveţel, adeziv pt. decoupage, lacuri de crăpare, patină de învechire cupru, acrilic alb şi lac Darwi.

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru bunavointa de a putea vedea in continuare ce iese din manutele tale.
    Sorana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Sorana, îţi mulţumesc că mi-ai mulţumit ! :)
      Foarte rar, chiar foarte rar, se întâmplă ca un vizitator/e să-mi mulţumească că vreo informaţie de aici i-a fost de folos. Asta m-a întristat, văzând câţi trec pe aici, mai ales la unele postări de unde pot copia modele, nelăsând măcar un semn, un simplu "mulţumesc !" şi am închis pentru o perioadă blogul.
      M-a intristat de asemenea că am găsit replici ale unor lucrări, din cele lucrate ca unicat, puse în vânzare ca fiind creaţii personale ce pot fi reproduse şi-n alte culori.... Ce recunoştinţă, ce "mulţumesc! " ??!! Din păcate, unele persoane cred că aici e atelier de inspiraţie free şi nu creaţie.
      Nu mai e mult până vei vedea pe viu ce iese din mânuţele mele :) Abia aştept !
      Dacă nu eraţi voi, cred câ mai stătea mult şi bine blogul închis.

      Ștergere