luni, 30 ianuarie 2012

Extruderul Cristinei

Cristina, fondatoarea forumului designerdebijuterii.ro pe care nu demult l-a transformat în portalul CDB`S , s-a oferit să împrumute extruderul ei celor ce îl doresc. Eu am avut norocul să fiu prima care i-a văzut mesajul şi să spun că doresc demult să folosesc aşa ceva.
Pentru două săptămâni am devenit stăpâna extruder-ului de FIMO.
Pentru început am extras nişte firişoare subţiri, de 1mm grosime, ce le-am împletit în formă de inimioară. Cercul nu l-am păstrat.

Cu ajutorul şaibei hexagon mic, am format acest cane, din multe prisme hexagonale.
Deocamdată nu l-am prelucrat. Din nişte resturi am făcut câteva mărţişoare
Am mai compus un cane cu model din multe hexagoane, în culori de pământ, din care am feliat doar câteva piese. Încă nu-s finisate.
Am extras firişoare groase de 2 mm şi am format acest model arabesc
din care am decupat inimioare


Din nenumărate alte firişoare de 2 mm am format floricele

din care am format câteva perechi de cercei simpli
 
Am mai lucrat o brosa tricolor
şi câteva mărţişoare. Când le voi expune la Galleria, voi aduce trusa şi accesoriile şi voi transforma pe loc floricelele în cercei, sau mărţişoare, după dorinţele clienţilor.
Tot din fire de 2 mm am format curcubee :
Bratara cu FIMO, perle şi semipreţioase am vandut-o.
brelocuri
broşă
M-am jucat puţin cu piesele de mai sus şi am format acest chip nostim
Puteţi vedea modelul cu picăţele de pe spatele cerceilor, brelocurilor şi dreptunghiurilor ce formează brăţara.
Din floricele am compus desene copilăreşti, pline de culoare

Am mai extras fire de 2 mm din care am format aceste rame



Aceste rame nu le vând ca atare. Le fac matriţe în care voi turna diferite materiale şi acele replici le voi vinde.
Tot din fire de 2 mm am modelat nenumărate mărgele spiralate.

Din fire de 3 mm am format acest set
iar din fire de 2 mm am compus un alt set .
Cuvintele subliniate vă directionează spre produsele oferite spre vânzare în magazinul meu de pe CDB S.
Acolo găsiţi descrieri amănunţite ale lor şi mai multe imagini, cu detalii.

Am mai format nişte modele, dar le voi poza după ce le montez accesoriile.
Am lucrat intens aceste două săptămâni de am consumat aproape toate pastilele de FIMO. A mai rămas pe fundul cutiei, care era plină când am primit extruderul, doar puţin negru, alb, verde şi câteva fărămiţe din alte culori.
Nici nu mai pot face prea multe mărţişoare, dar nu-mi pare rău. Am văzut ce înseamnă extruderul, am exersat câteva modele, am câştigat experienţă şi mi-a plăcut, chiar mult ! Sper să am cât de curând un extruder.
Sper să placă şi altora lucruşoarele formate cu el, să le cumpere, pentru a putea cumpăra şi eu culorile ce-mi lipsesc pentru a continua munca de modelare şi creaţie. Am multe idei ce vor să prindă formă.

Îţi mulţumesc mult Cristina, pentru această ofertă, acest mare ajutor ce mi l-ai acordat mie, dar şi celorlalte care nu îşi pot permite să cumpere un extruder . Eşti un om deosebit. Puţine ar risca să trimită în necunoscut o asemenea unealtă valoroasă. Eu l-am predat următoarei pe listă şi sper să ajungă cu bine şi, după ce va colinda întreaga ţară, să îţi ajungă iar în mâini, în stare de funcţionare. De la mine a plecat întreg, complet şi curat. Cam prea curat, că de la atâta ţinut în palme, i s-a şters aproape de tot inscripţia de pe cilindru : MAKINS PATENT.

2 comentarii: