joi, 3 noiembrie 2011

Ornamente din polimer pentru brad - seria 2011


Clopoţei modelaţi din polimer, deci cu model pe amandouă feţele, pictaţi cu acrilic auriu şi pastă de relief transparentă. Sunt acoperiţi de două straturi de ecolac. Zaua are tăietura lipită de corpul clopotului pentru a nu scăpa firul de elastic. Au înălţimea de 4, 3,5 şi 2,5 cm, fără za şi grosimea de 2 mm. Sunt uşori, cu volum redus şi incasabili.
Şerveţel decupat lipit cu fimo lichid pe fimo crud. După coacere am decorat şi finisat precum clopoţeii din fimo.
Am creat un blog special pentru ornamentele pentru brad http://ornamentebrad.blogspot.com unde vă invit să le admiraţi şi să le comandaţi, pe măsură ce le voi lucra şi posta.

Pe blogul acesta nu mai afişez ornamente.

2 comentarii:

  1. Buna Teodora , acum am vazut ce multe minuni ai creat. Imi pare rau insa ca lumea nu prea apreciaza munca noastra. Iti recomand cu drag sa te inscrii la targul acesta din Ploiesti http://www.breslo.ro/Forum/Au-inceput-inscrierile-pentru-Tragul-de-Craciun---Ploiesti---5-23-decembrie-2011_topic_5923 Organizatorii cauta artizani cu ornamente de Craciun handmade si tu te incadrezi perfect . In plus nu e taxa de participare. Iti doresc multa bafta si sa vinzi tot.Pupici .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihaela !
    :D eu căutam de zor comentariul tău pe ornamentebrad, când colo era aici.
    Am citit şi mesajul e-mail cu invitaţia la târg şi-ţi multumesc de anunţ, dar nu mă pot deplasa în alte locaţii.
    Galleria Buzău mi-a oferit spaţiu de expunere în zile de weeck-end, când poftesc, gratis. Totul e să am ce expune şi clienţi interesaţi de lucruşoarele mele.
    Sâmbăta trecută am şi lucrat FIMO, numai 9 ore, să-mi treacă de plictiseală. Abia aşa am reuşit să atrag privirile câtorva trecători, curioşi să vadă de ce tot modelez "plastilina".
    Ce-am modelat am expus pe crafty, le vezi cum se derulează şi aici.

    Cred că tu vei expune, fiind chiar de acolo, aşa că îţi urez şi eu mult succes la vânzare !

    RăspundețiȘtergere