marți, 21 iunie 2011

Târg handmade Piteşti, 18-19 iunie 2011

   Primul târg handmade organizat de Alin
Cele 3 corturi ale târgului, din centrul Piteştiului, văzute dinspre partea unde aveam eu şevaletele, duminica. Lângă mine au expus doi tineri care lucrează jurnale îmbrăcate în piele, dar au plecat duminica după-amiază, până să pozez.
Standul meu plin de lumină şi culoare.
 Am preferat să expun bijuteriile gata ambalate, că vreau să rămână curate după încheiarea târgului şi pe tot drumul de acasă, la târg şi iar acasă. Lucrările vândute le-am înlocuit cu altele păstrate în cutii. Doar câteva brăţări şi coliere din mărgele le-am expus libere, pe barele de sub panouri şi câteva agăţate direct de cort (cu permisiunea lui Alin)

Ne-a vizitat o colegă de pe CDB frumoasa Ioana ce face minuni din simple zale. Este doamna în alb din fotografia aceasta, captată de soţul ei, de asemenea artizan : confecţionează costume medievale tot din zale.
   Lângă ea mai sunt Gabriela ce lucrează minunăţii din mărgeluţe mici mici şi Daniela care realizează de asemenea bijuterii foarte frumoase din materiale diverse. În spatele meu se mai vede Roxana ce a prezentat bijuterii din cristale swarovsky şi accesorii din argint, plus alte bijuterii lucrate cu pietre semipreţioase (panoul negru de lângă mine este al ei)
Lângă mine înspre dreapta, a expus Mirela bijuterii foarte frumoase şi delicate, lucrate din diferite materiale şi accesorii în marea majoritate din cele cu aspect bronz antic. În continuarea standului ei erau hăinuţele croşetate, vasele lucrate în tehnica decupajului şi arborii din sârmă cu mărgele şi pietre semipreţioase ale Mihaelei .
    Tot partea cu standul meu, la capătul celălalt, lucra de zor Sorana , soţia organizatorului,  la o brăţară din mărgeluţe, cu aspect de tub răsucit, foarte interesant. Se văd pe masă câteva spirale. În apropierea ei e Alin, soţul ei.
Sorana a fost foarte drăguţă şi ne-a arătat cum se începe acest model. M-a amuzat teribil când a spus degajată că nu e greu, că atâta s-a obişnuit să-l lucreze, de împleteşte şi când se deplasează cu maşina şi că numai când trece Cheile Oltului (parcă) nu poate înşira la mărgele. :D Eu am zăpăcit doar văzând cum coase mărgeluţele şi cred că, dacă aş fi făcut la fel, mi-ar fi zburat cât colo mărgelele prin Dacia noastră :D
aşa, în spatele lui Alin mai sunt două expozante Alina şi ?
    Roxana mi-a spus că ar purta puţin pandantivul meu Meduza. Cum îi stă ? Mă gândii să-l port eu, dar n-am îndrăznit şi nu ştiu dacă mi-ar fi stat bine : eu sunt blondă, Meduza-i brunetă. La Roxana s-a potrivit de minune cu înfăţişarea şi ţinuta ei. A pozat-o Alin, care a avut amabilitatea să ne ofere imagini cu noi şi târgul.
   Privindu-te, acum regret că nu te-am pozat şi eu purtând Meduza. Ţi-aş fi aranjat şnurul la gât, că aici e răsucit şi ţi-aş fi pozat mâinile din care se ivesc atâtea frumuseţi :)

A mai expus Anca reproduceri de  icoane lipite pe placaje.
    Cam aceştia am fost, plus soţii noştrii, plus doi copii. Eu zic c-a fost frumos, până la dezinteresul trecătorilor faţă de ce expuneam noi. În apropierea noastră au expus doi aşa zişi "peruani" nenumărate perechi de cercei , brăţări, capcane de vise şi alte obiecte decorative cu specific amerindian-mexican. Mulţi piteşteni cumpărau de la ei şi pe noi ne ignorau...Mi-a plăcut într-un fel că aveau staţie audio şi mai toată ziua am ascultat melodiile ce-mi plac mult.
   Pot spune că mi-a plăcut. Organizarea a fost la înălţime, am cunoscut oameni, colege de forum, am văzut locuri noi, am făcut schimb de experienţă şi m-am distrat două zile.
   Am vorbit cu plăcere cu vizitatorii,  unora le-am dat bineţe şi unii nu m-au băgat în seamă, trecând pe lângă corturile pline de culoare de parcă n-ar fi existat. Altora le-am dat cărţi de vizită şi mi-au mulţumit.
  Am cunoscut şi persoane care ştiau ce înseamnă FIMO şi chiar au lucrat cu el. Alin chiar m-a surprins când discutam cu o modelatoare cu FIMO. Ea purta nişte cercei lucraţi de ea şi eu primul colier modelat acum 4 ani.
În prim-plan se văd frumoasele jurnale cu coperţi din piele şi cel care le-a făcut.

    Pentru soţul meu nu cred că a fost prea plăcut, ci un weeck-end obositor şi plictisitor, dar sper să mai mă ducă la vreun târg, măcar prin judeţul nostru. Plus că l-am cicălit la venire, dar şi la întoarcere, să oprească să pozez nişte maci.  Îmi trebuiau musai aceste imagini cu maci, fetele din forum CDB ştiu de ce :P
  Hai să vă zic. La concursul Mireasa 2011, tot admirîndu-ne lucrările şi felicitându-ne, ca răspuns la o apreciere am scris aşa : "şi eu mă simt bine printre voi şi dac-ar fi să vă ofer fiecăreia cate 3 maci, nu mi-ar ajunge un lan întreg de grâu...neerbicidat ...adică din cel invadat de maci."
 Această imagine a unui lan de grâu plin de maci a declanşat o adevărată maciadă off topic, că toate au postat creaţii, filmuleţe, videoclipuri, imagini cu maci roşii, până o administratoare a forumului, Maria, a dat startul unui nou concurs "Maci "
Fetelor, acesta-i lanul de care vorbeam şi un grup de trei maci, cum am zis că vă ofer la fiecare :) Am captat poza lanului în drum spre Piteşti. Aş fi vrut eu un lan mai bogat în maci, dar, de, ne grăbeam.



2 comentarii:

  1. Pup Teodora..si multumesc pentru postarea asta pe blogul tau.Eu una o vad delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iti multumesc pentru buna primire, ajutor, compania placuta, pentru tot ce ati facut pentru noi.
    Cine stie, poate odata si odata om mai veni cu noutati.

    RăspundețiȘtergere