luni, 27 iunie 2011

Palaria cu maci de camp.

    La întoarcerea de la Piteşti, m-am oprit şi-am pozat nişte maci de câmp, undeva prin Dâmboviţa.
   În apropiere de Buzău ne-am oprit lângă un lan de grâu şi m-am dus să culeg nişte spice. Am rupt şi câteva fire de muşetel mare şi încă nişte flori mov şi tare ar fi mers la bucheţelul rustic nişte firişoare de mac. Dar ia macii de unde nu-s ! Degeaba m-am tot uitat după ei pe tot parcursul drumului, ba chiar am mai mers şi pe centura Buzăului, poate, poate oi vedea maci măcar pe calea ferată, dacă nu prin lanuri. Degeaba ! În Argeş, Dâmboviţa şi Prahova erau, în Buzău ba ! Era ziua lui tata şi tare aş fi dorit să-i ofer un bucheţel cu flori de câmp, dar fără maci nu avea niciun farmec.
   Pe CDB  era în curs concursul "Maci" . În ultima zi, dis de dimineaţă mi-am pregătit frontul de lucru. Abia spre seară am reuşit să termin lucrarea.



Mi-am făcut o autofotografie "orbeşte". Pălăria are doar rol decorativ.
Din feliuţele mai mici am lucrat şi broşa aceasta
Florile sunt lipite cu E6000 pe piele de vită şi aceasta pe bază de broşă placată cu bronz. Bobocii i-am prins tot cu accesorii bronz antic. Are înălţimea de 11 cm -  nu este lăcuită dar are un luciu frumos datorită materialelor cu efect folosite în combinaţie - vanduta
Macii din pălărie nu-i vând, dar pot modela ceva asemănător.

Am dat jos macii de  pe pălărie, le-am învelit cozile în aţă de bumbac, am mai lucrat tot din fimo trei rămurele de cicoare şi acum arată aşa.


Buchetul acesta nu-l vând şi-l păstrez ca obiect decorativ, sau model pentru felicitări. La comandă pot modela ceva asemănător, măcar acum ştiu cum să le lucrez şi nu mă mai frământ cum să le fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu