luni, 21 februarie 2011

Mărţişoare din materiale naturale

Deocamdată doar nişte micuţi Dragobete, lucraţi azi noapte, că atunci îmi veni ideea cum să-i lucrez şi nu m-am oprit până nu le-am pus şnur şi ambalaj.

Primul lucrat îşi aşteaptă frăţiorii. Iniţial îi lipisem tălpi desculţe, dar după aceea mi-am zis că n-ar fi prea elegant cu papion şi desculţ...aşa că am dezlipit tălpile şi i-am lipit "pantofi" negri din piele groasă.
Am lucrat o serie şi am luat-o de la cap, să trec măcar de 10 bucăţi...Sunt din beţe de scorţişoară, lungi de 5-6 cm, dar de grosimi variabile,  nelăcuite (miros frumos) ce au la cap un capacel din piele in care am prins o buclă şi o za dublă din cupru (făcute tot de mine) pe care l-am îmbrăcat după aceea într-o fâşie de blăniţă naturală, de capră şi/sau iepure, îndesând bine marginile în creştet. Tălpile sunt decupate din piele groasă, dar moale şi lipite de băţ. Nu le-am pus întăritură ca să stea Dragobetele în picioare, că nu mai puteam să-i ambalez în punguţe. Unii am văzut că stau vertical. Dacă se lipeşte un carton gros sub tălpi va sta şi mai bine. I-am pictat cu acrilice, să reziste la apă, pentru că n-am vrut să-i lăcuiesc datorită miresmei plăcute de scorţişoară. Pot fi agăţaţi la telefon, ghiozdane, nu numai oferiţi ca mărţişor. Hm, e un lucruşor inutil, dar simpatic.  Cred c-a meritat să "pierd" câteva ore de somn pentru a da formă acestei idei ce nu-mi dădea pace "Dragobetele sărută fetele" "Dragobetele gâdilă fetele ce nu vor a fi sărutate :D "
Pe aceştia doi îi păstrez eu, dar pe ceilalţi asemănători îi vând cu 7 lei, sau dăruiesc câte unul celui/ei ce-mi va comanda de minim 50 lei, fără taxele de transport.

La mulţi ani de Dragobete şi să fiţi iubite !
..............................
pe parcurs am să mai adaug şi alte lucrări

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu