duminică, 23 ianuarie 2011

Pictură în ulei - flori

În clasa a VIII-a m-am înscris la şcoala de artă şi atunci am făcut cunoştiinţă cu tuburile de culoare în ulei. Primul tablou în ulei cu flori atunci l-am pictat

Îmi place să pictez flori, după cum se vede, deocamdată în stil realist, clasic. Toate sunt pictate după flori reale, cu excepţia lalelelor franjurate, unde am studiat o fotografie captată tot de mine. Erau lalele din grădiniţa de la ţară şi nu puteam să le rup..

Tablourile au dimensiunile fără ramele din lemn de brad sau tei, ce sunt vopsite în alb mat.
LALELE DE FOC - ulei pe pânză de in, montată în ramă albă - pictat în 2004 - 27 x 40 cm - unicat ce îl puteţi cumpăra de aici
...................................................

 ALBĂSTRELE ŞI GAROFIŢE - ulei pe pânză de in, prinsă pe rama albă - vernisat - pictat în 2002 - 39 x 49 cm - unicat
....................................................
RUJI GALBENE - ulei pe placaj - pictat în 2001 - 40 x 50 cm - vernisat - unicat
..........................................................
BUCHET DE FLORI - ulei pe pânză de in - pictat în 2003 - 34 x 43 cm - vernisat - unicat
....................................................
 CÂRCIUMARI ÎN ULCICĂ - ulei pe placaj, pe faţa rugoasă - pictat în 2002 - 33 x 41 cm - vernisat -  unicat - îl puteti cumpara de aici
...................................................
 FLORI ÎN CANĂ, PENSULE ŞI CULORI - ulei pe pânză de in lipită pe placaj - pictat în 2005 - 41 x 33 cm - vernisat - unicat
..................................................
 FLOAREA SOARELUI - ulei pe pânză de in - pictat în 1992 - 58,5 x 79 cm - vernisat - unicat
......................................................
CRIZANTEME ALBE - ulei pe pânză de in - pictat în 2002 - 48 x 48 cm - vernisat - unicat
..................................................
 FLOAREA - SOARELUI ÎN ULCICĂ - ulei pe pânză de in - pictat în 2003 - 39,5 x 57,5 cm - vernisat - unicat - îl puteti cumpara de aici
....................................................
 VAS CU FLORI VIOLETE - ulei pe pânză de in pe sasiu - pictat în 2003 - 48 x 48 cm - vernisat - unicat ce îl puteţi cumpăra de aici
.................................................
VAS CU FLORI MULTICOLORE - ulei pe pânză de in - pictat în 2004 - 40 x 54 cm - vernisat - unicat
..............................................................
 TUFĂNELE GALBENE - ulei pe pânză - 37 x 38 cm - pictat în 2002 - unicat
.....................................................
Acestea au părăsit demult atelierul











2 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum pictezi, nu stiam ca ai si aceasta pasiune dar azi ti-am vizitat blogul si am aflat ca faci si altceva decat bijuterii. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Mady. Pictura este activitatea de baza, restul (ce-am scris sus pe banner) sunt pasiuni :) dar de cand am descoperit FIMO, am cam pus pensulele si paleta deoparte. E drept, am mai pictat cate-o icoana pe sticla, dar nu si pictura de sevalet.

      Ștergere