vineri, 28 ianuarie 2011

Mărţişoare turnate în forme

Figurinele le-am turnat în forme confecţionate de mine după modelaje proprii, sau în matriţe cumpărate. Acestea sunt din ceramică la rece, material ce costă peste 30 lei kg şi nu 1-2 lei kg cât costă ipsosul.
Sunt pictate cu acrilice şi lăcuite cu un lac de calitate. O parte nu le mai am şi nici ceramică nu mai am. Le prezint doar pentru o eventuală comandă mai substanţială, care să depăşească 50 lei.
Mai am un pachet cu pastă de modelaj ce nu l-am deschis...dacă oi avea timp voi reface modelele lipsă. Încă n-am deschis campania de mărţişoare pt. acest an. 
  Buburuză 1 - diametru 2 cm
..........................................
 Lacăt inimă 1 - înălţime 2,2 cm  - creaţie personală
........................................
 Gâscă 1 - înălţime 2,5 cm - creaţie personală
.....................................
 Ghiocel 1 - creaţie personală
.................................................
 Floare albastră pe suport 1 - creaţie personală - diametru 3 cm
..............................................
Peşte 1 - lungime 4,5 cm - creaţie personală
 Modelajul din ceară. Era frumuşel nu ? acum, după mai multe matriţări i-am rupt coada..Pe atunci (2006) nu apăruse polimerul FIMO, sau nu ştiam de el...
..................................................
 Potcoavă 1 - creaţie personală - înălţime 2,5 cm
 Modelajul original din ceară
...............................................
 Potcoavă 2 - idem 1
.......................................................
Papagal 1 
 Modelajul original din ceară
 ..............................................
Alte figurine le-am transformat în magneţi pentru frigider



Seria Oscar şi pisica 1, toate fiind creaţii personale

sau altele din matriţă cumpărată :





mai multe detalii aici 
figurinele le-am reprodus şi din pastă de modelaj DAS şi urmează să le pictez, dar nu le-am pus agăţători...ori le lipesc magneţi, ori le lipesc pe bucăţi de piele
...................................................................
Dacă vă opriţi la această postare doar pentru a-mi copia modelele, v-aş ruga să declaraţi sursa inspiraţiei "creaţiilor" dumneavoastră şi aş dori să văd şi eu replicile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu