vineri, 28 ianuarie 2011

Expoziţie de Mărţişor - 2009 - Biblioteca Judeţeană "V. Voiculescu" Buzău

În anul 2009, pe la începutul lui februarie, m-am dus la Centrul Judetean de Promovare a Tradiţiei Populare din Buzău şi le-am propus să deschidem o expoziţie cu prilejul Mărţişorului şi zilei femeii, că sunt zile tradiţionale şi s-ar putea compune o expoziţie frumoasă. Pană atunci eram chemaţi să expunem doar de Paşte şi Crăciun...deci ne vedeam mai mult "din an în Paşte" .

Le-a plăcut ideea şi au aprobat expoziţia, care a fost foarte frumoasă.
Au participat eleve îmbrăcate în frumoase costume populare.
Pe pliant a fost afişat un tablou de-al meu şi numele meu a fost aşezat la începutul listei, probabil pentru că am propus această expoziţie.

Vernisajul a fost deschis de directorul Bibliotecii Judeţene şi directorul Centrului Judeţean de Promovare si Conservare a Tradiţiilor Populare din Buzău

Doamna Passionaria Stoicescu şi-a lansat volumul "Povestea Mărţişorului"

Fetiţele au susţinut un spectacol dedicat Mărţişorului.

Tablourile mele sunt unde am pus nick-ul, alături de frumoase cusături populare şi picturi ale colegilor.





 


Pe langă tablourile cu flori am expus mărţişoare şi am aranjat această vitrină cu bijuterii hand-made.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu