duminică, 23 ianuarie 2011

Cercei din margelute, pentru fetiţe şi domniţe

Modelele acestea nu le-am creat eu, deci liber la inspirat ! :-) Eu le-am lucrat cu mărgele de sticlă numai de 2 mm ce le-am prins cu sârmă de cupru maleabilă, argintată şi tratată antioxidare de 0,2 mm. Au câte o za dublă şi/sau  tortiţe argintate.
 Bondărel
.......................................
 Hello Kitty
........................................
Pinnochio
...............................................
Garfield
................................................
 Tomi - acesta are acelaşi model, doar că i-am schimbat culorile, inspirându-mă după motănelul mătuşii de la ţară :) care se numeşte Tomiţă
............................................................
 Tweetty
...................................................
Winnye Pooh
..........................................................
 Purceluşul
.....................................................................
ying-yang
 ........................................



Cercei Floral A - mărgele de 2 mm cusute cu fir de nylon uşor verzui - lungime 6 cm - accesorii metalice argintate - preţ 5 lei perechea
...................................
Aceştia de mai jos nu mai sunt de copiat..
Am compus cerceii din diverse materiale : mărgele de nisip, mărgele TOHO, mărgele/perle Gutterman, mărgele din acril, mărgele din sticlă biconice faţetate, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu