duminică, 23 ianuarie 2011

Pandantive din margelute, pentru fetiţe şi domniţe

Modelele acestea nu le-am creat eu, deci liber la inspirat ! :-) Eu le-am lucrat cu mărgele de sticlă numai de 2 sau 4 mm ce le-am prins cu sârmă de cupru de 0,3 mm, sau argintată. Au câte o za dublă argintată.
Majoritatea schemelor le-am descoperit aici
.............................................
Donald - mărgele de 2 mm şi sârmă de cupru - înălţime împreună cu za 5,5 cm
......................................
Hello Kitty - cu mărgele de 4 mm înşirate pe sârmă de cupru argintată. Mărgelele roşii, galbene şi verzi sunt argintate la interior. Zaua dublă e de asemenea argintată. Are înălţimea de 5 cm
.....................................................
Pandantiv Snoopy 1 - mărgele de 4 şi 2 mm şi una de 6 mm - pe sârmă de Cu argintată - înălţime cu za 6 cm
..................................................
 Pandantiv Snoopy 2 - mărgele de 4 şi una de 6 mm - pe sârmă de Cu argintată - înălţime cu za 5 cm
................................................
Pandantiv Pinguin - mărgele de 4 mm - pe sârmă de Cu argintată - înălţime cu za 3,5 cm
.............................................
alte modele pe care le pot împleti tot cu mărgele de 4 mm găsiţi la mărţişoare din mărgele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu